Garantie, retourneren en klachten

Verzenden

Verzending

Wij versturen twee keer per week (elke dinsdag en donderdag) pakketten met onze verzendpartner Mikropakket (zakelijk) en PostNL. Binnen Nederland ontvang je je aankoop uiterlijk binnen 7 werkdagen.

Binnen Nederland
Voor een verzending binnen Nederland betaal je voor brievenbuspost (niet verzekerd) € 2,90, voor een aangetekend pakket (waarde < € 500) € 4,95 en voor een verzekerd pakket (waarde > € 500,-) € 8,95. 

Buiten Nederland
Je ontvangt je track en trace code wanneer wij je bestelling hebben verzonden. Pre-orders worden verzonden wanneer het product beschikbaar is, we zullen de geschatte tijd communiceren.

 

Retourneren en Ruilen

Retourneren en ruilen
Wij doen er alles aan om je een perfect product te leveren zodat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je aankoop om welke reden dan ook niet naar wens zijn, dan kun je per mail contact met ons opnemen. Indien het product aan onze retourvoorwaarden voldoet, heb je de mogelijkheid om het product binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product te retourneren. Wij vergoeden de verzendkosten niet.

Hoe retourneer je een bestelling?
– Stuur een e-mail naar info@sellinkjuwelier.nl om de retourzending door te geven. Het verzend-adres waar de retourzending naar toe mag is:
Sellink (geen juwelier erachter i.v.m. de veiligheid)
T.a.v. retournering 
Meddosestraat 53
7101CT Winterswijk
– Verpak de item(s) in de originele doos. Voeg een briefje toe met uw naam, het bestelnummer.

Het artikel moet in originele staat zijn, zoals verkocht, zonder wijzigingen, schade of extra slijtage om in aanmerking te komen voor terugbetaling. Alle artikelen moeten worden terug gestuurd in hun originele verpakking. Op maat gemaakte artikelen (zoals verkleinde ringen) komen niet in aanmerking voor retournering. We vragen je vriendelijk om de reden van het retourneren van het product te omschrijven om ons te helpen onze service te verbeteren.

Wij dragen geen kosten van het retourneren van je bestelling. Kosten en risico’s van het retourneren zijn voor de klant. Na ontvangst van het sieraad krijg je bericht via e-mail en storten we het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug op je bankrekening waar het van betaald is.

LET OP:
Maatwerk zoals gegraveerde sieraden of ringen die vermaakt zijn (vergroot of verkleind) kunnen niet retour gezonden worden

Wanneer er bij een sieraad sprake is van schade kan er waardevermindering in rekening gebracht worden, maar daarvoor nemen we altijd contact met je op. 

Liever ruilen?
Mail info@sellinkjuwelier.nl voor de mogelijkheden.

Garantie

Omdat onze goudsmeden alle sieraden zelf restaureren en controleren bieden we je maar liefst 1 Jaar Garantie op alle vintage en antieke sieraden! 

Waar geven wij garantie op? 
– Defect aan schakels of sluiting (bij armbanden of colliers)
– Verlies van edelstenen (bij normaal gebruik). Je dient de steentjes goed te bewaren en op ons verzoek mee te sturen met je sieraad.
– Defect aan de scheen of zetting van vintage ringen. 
– Het knappen of uitlopen van een armband op zijde- of staaldraad (bloedkoraal of parelsieraden) 

Waar geven wij geen garantie op?
– Verlies of diefstal van het product.

Garantie procedure:
– Mail het defect door naar info@sellinkjuwelier.nl
– Verzend je artikel in een discrete verpakking. Voeg je naam en adresgegevens bij. 
– Na ontvangst van je product sturen wij je een ontvangstbevestiging per e-mail.
– Je garantie wordt in behandeling genomen. (houdt rekening met een termijn van drie weken)
– Wij houden je op de hoogte van de reparatie of vervanging van het artikel.
– Wij verzenden je gerepareerde of vervangen artikel kosteloos retour.

Let wel, de garantie vervalt wanneer een gebrek is ontstaan als gevolg van of voortvloeit uit onvoorzichtigheid doordat jij of iemand anders het sieraad geprobeerd hebt aan te passen of het sieraad hebt gebruikt waar het niet voor gemaakt is.